Filter de berichten Rubrieken   

Filter de berichten Rubrieken

Blijf op de hoogte
Ontvang 2 maandelijks
de Galaxyz 5 Update

Blijf op de hoogte
Ontvang 2 maandelijks de Galaxyz 5 Update

Blijf op de hoogte
Ontvang 2 maandelijks
de Galaxyz 5 Update

Roam Like
at Home

Vanaf 1 juni 2017 wordt uw mobiele abonnement voor gebruik in andere landen binnen de Europese Unie (EU) niet meer extra belast. Met de zomervakantie voor de deur, een mooi vooruitzicht.

Voortaan kunt u net zo onbezorgd bellen, sms’en en internetten op een terrasje in Parijs als in Amsterdam. En ook bij overschrijden van uw bundel betaalt u gewoon het nationale tarief.

Roamen binnen de EU vanuit uw binnenland bundel:
Wanneer u zich in een
EU land bevindt en belt, sms’t of internet (data verbruikt) binnen de EU vanuit uw Nationale (Nederlandse) bundel. Wanneer er verbruik is buiten uw bundel wordt u ook afgerekend tegen de Nationale buitenbundel tarieven.

Galaxy reist met u mee:

  • Vanuit een EU-land naar Nederland bellen wordt een nationaal gesprek.
  • Vanuit een EU-land naar een ander EU-land bellen wordt een nationaal gesprek.
  • SMS en dataverbruik in EU-landen wordt berekend als nationaal verkeer.
  • Data-Roaming kunt u binnen de EU nu dus gerust aan laten staan.


Bellen en sms’en binnen de EU, binnen of uit uw bundel (of regulier nationaal tarief, indien u geen bundel heeft).

Data binnen de EU, binnen of uit uw bundel (of regulier nationaal tarief, indien u geen bundel heeft). U verbruikt data alsof u gewoon in Nederland bent.

Bellen en sms’en vanuit NL naar de EU, hiervoor gelden de reguliere internationale tarieven, zoals u betaalt.
 


FAQ

Verdubbelt mijn bundel nu? Nee; de waarde van uw bundel blijft gelijk; wat er verandert is dat u binnen de EU gebruik kan maken van uw bestaande bundel(s).

Werkt mijn bedrijfsbundel ook in de EU? Ja; de totale waarde van uw bedrijfsbundel geldt ook binnen de EU en kunt u dus blijven gebruiken. Wel krijgt u als gebruiker een melding zodra u €50,- heeft verbruikt, echter wordt u hiervoor niet belast zolang er nog ruimte is in uw bedrijfsbundel.

Krijg ik een melding binnen de EU wanneer ik door mijn bundel heen ben?
Ja, u krijgt een melding zodra u €50,- heeft verbruikt binnen de EU. U ontvangt van ons een sms met de vraag: ‘sms JA naar 1330 om verder gebruik te kunnen blijven maken van uw data.’. Of u krijgt een melding bij het bereiken van een ander bedrag als wij dat met u zijn overeengekomen.
Nee, indien wij met u hebben afgesproken geen notificatie (sms) te sturen dan ontvangt u geen melding.

Databundel volledig verbruikt? Wanneer  u meer dan 100% van uw bundel verbruikt, zult u het nationale buitenbundel tarief betalen.

Is het nodig mijn bundel te verruimen? Wanneer u buiten uw bundel raakt is het niet persé nodig uw bundel te verruimen; u betaalt immers gewoon het nationale buitenbundel tarief.

Kan ik het ‘Welkom in …’ uitzetten? Ja dat kan zeker. Sms INFO UIT naar 1330.  

U hoeft niks te doen, Galaxy regelt de omzetting voor u zonder extra kosten.
Voor vragen over ‘Roam Like at Home’ kunt u ons bereiken op 088 - 42 52 900 of stuur uw vraag naar contact@galaxy.nl.



 

25.05.2017

 

 
Algemene Voorwaarden     Privacybeleid     Disclaimer
Servicedesk tijdens kantoortijden bereikbaar op: 088 - 42 52 900